Losi Promoto-SM 1:4 RTR Basic FXR
Karakteristika:
RC model motocikla Losi Promoto-SM 1:4 prinaša avtentično izkušnjo vožnje in podrobno obdelavo z realističnim videzom cestnih motociklov razreda Supermoto. Promoto-SM je še posebej primeren za vožnjo po betonu, asfaltu in drugih trdih površinah, lahko ga vozite skoraj povsod, pri hiši, v parkih ali na parkiriščih. Med glavne novosti, v primerjavi s prejšnjim motokrosno usmerjenim modelom Promoto-MX, spadajo nove cestne pnevmatike Pro-Line Racing OE (Original Equipment) SM nameščene na manjših kolesih, močnejši sprednji zavorni čeljust in preoblikovane podporne stranske palice s kolesi. Promoto-SM je bolj okreten, lahko se nagne bolj in ponuja boljšo oprijemljivost na trdi površini.
Motocikel na daljinsko upravljanje Promoto-SM izgleda kot pravi motard. Med izrazite maketne podrobnosti spadajo ščitniki rok, skrajšan sprednji blatnik in uradno licencirana grafika FXR z oblačili voznika. Maketni videz se združuje s tehnično odlično obvladano realističnim upravljanjem motocikla in z visokim izkoristkom izmeničnega motorja. To vse zahvaljujoč edinstveni kombinaciji mehanske in elektronske tehnologije, razvite posebej za Losi Promoto.
Elektronika Promoto-SM vključuje moč motorja 2700 Kv in jekleni vztrajnik, ki sta nameščena v sredini okvirja. Motor vrti vztrajnik na več kot 22000 obratov na minuto, da ustvari giroskopski moment za varno in stabilno vožnjo. Medtem patentirana tehnologija Spektrum MS6X prevzema signal iz oddajnika DX3PM in naroča motociklu Promoto, da se nagne in upravlja z neprimerljivo ravnotežjem in nežnostjo.
Mehanska konstrukcija modela je prav tako impresivna. Ekipa konstruktorjev Losi je preučevala geometrijo vzmetenja pravega motocikla, da bi Promoto-SM zagotovila enake vozne lastnosti na cesti. Spremenljiva togost zadnjega vzmetenja zagotavlja odlično oprijemljivost in preprečuje udarce ob koncu pri skakanju. Unikatna konstrukcija sprednje vilice z notranjo vzmetjo in amortizerjem omogoča nastavitev togosti blaženja z menjavo viskoznosti olja in tudi nastavitev svetle višine. Inovativen zavorni sistem sprednjih in zadnjih koles zagotavlja motociklu impresivno zavorno moč in skrajša zavorno pot na polovico, če bi se uporabila le zadnja zavora.
NOVE PODPORNE PALICE S KOLESI
Položaj podporne palice je izboljšan, da se motocikel lahko nagne bolj kot prejšnja motokrosna različica MX. Nova gumijasta kolesa na ležajih zmanjšujejo hrup in zagotavljajo boljšo oprijemljivost na trdi površini. Vključene so nastavljive zapore, tako da lahko palice nastavite na katerokoli površino. Kolesa prav tako pomagajo pri postavitvi motocikla na bok, če je zadnja pnevmatika na tleh, preprosto dodajte plin in lahko nadaljujete z vožnjo!
PATENTIRANA TEHNOLOGIJA SPEKTRUM MS6X
Nov oddajnik Spektrum DX3PM in sprejemnik SR6300PM se povežeta s patentirano tehnologijo MS6X za povsem nov tip upravljanja. Vozniki Promoto-SM lahko zahvaljujoč tej tehnologiji dinamično prehajajo skozi ovinke pri visokih in nizkih hitrostih. Za agresivnejšo vožnjo in ekstremne kote nagiba uporabite gumb MS6X za povečanje kota nagiba.
VOZNI REŽIMI
Oddajnik DX3PM ima 3 vozne režime, med katerimi lahko poljubno preklapljate med vožnjo s pomočjo stikala.
- Režim Dirt - omogoča dovolj nagiba brez zmanjšanja plina. Pri skakanju čez ovire pomaga in intuitivno omeji izhod plina, če se motocikel začne preveč nagibati.
- Street Mode - pri vožnji po trdnih ravnih površinah, elektronika zazna dvigajoče se sprednje kolo, ki ga vrne na tla in zagotovi maksimalno pospeševanje.
- Wheelie Control Mode - omogoča ohranjanje koles na gladki površini pri visokih hitrostih.
TEHNOLOGIJA SMART
Model je opremljen s komponentami s tehnologijo Spektrum Smart, ki ponuja informacije o akumulatorju in komponentah. Regulátor SMART, sprejemnik in baterija so sposobni medsebojno komunicirati in prenašati telemetrične podatke. Oddajnik DX3PM prikazuje stanje napolnjenosti Smart akumulatorja v modelu s pomočjo LED na vrhu. Po želji lahko prikažete celotno telemetrijo (obratov, hitrost, temperatura in drugo), če uporabite oddajnik Spektrum z zaslonom, npr. DX5C ali DX5 Pro.
IZBOLJŠAN ZAVORNIK
Popolnoma nov zavorni čeljust z plavajočim batom je zasnovan tako, da razvija večji pritisk na zavorne ploščice. Na ležajih je prav tako nameščen nov bat iz Metal Injection Molded (MIM) za bolj gladko delovanje in boljše tesnjenje proti prahu in umazaniji. To vse prispeva k krajši zavorni poti in doslednejšemu zaviranju.
ENOTA VZTRAJNIKA
Giroskopski moment za ohranjanje ravnotežja motocikla se ustvarja z vrtečim se jeklenim vztrajnikom, s hitrostjo več kot 22000 obratov/min. Enota vztrajnika z motorjem 2700 Kv in elektroniko je nameščena v najnižjem delu okvirja.
AMORTIZER GLAVE VOLANA
Za popolno nastavitev in izkušnjo vožnje je ključni element modela komora med zgornjim in spodnjim ležajem glave, napolnjena z zelo gostim oljem viskoznosti 500000 cSt. To omogoča odlično blaženje servosaverja in zmanjšuje vibracije glave.
SERVO-SAVER VOLANJA
Toge vzmeti servo-saverja s kompozitnimi ploščami nameščenimi na ležajih zagotavljajo dosledno upravljanje in visoko sposobnost zaščite serva. Ampak to še ni vse, servosaver prav tako bistveno izboljšuje stabilnost pri vožnji v ovinkih, skokih in prehajanju čez neravnine.
KOMPLETNA ELEKTRONIKA
Model je neposredno napolnjen z elektroniko - izmenični regulator Firma 85A Smart, močan izmenični motor Firma 3652 3800 kv, sprejemnik DSMR, enota vztrajnika in servo volana S620PM ProMoto MG ter sprednje zavore SX108PM ProMoto Micro MG. Vse je nameščeno in pripravljeno za vožnjo.
UZKI PODVOZEK
Da bi ustvarili pravi maketni videz vitkega motocikla, je bilo potrebno elektroniko in baterijo spraviti v kompakten ozek podvoz. Kljub omejenemu prostoru v šasiji, je mogoče v škatlo za baterijo v sedežu voznika namestiti standardni akumulator 2S LiPol 5000 mAh. Potrebno je uporabiti LiPol baterijo s konektorjem IC5 ali EC5.
REALISTIČNA FIGURA VOZNIKA
Figura voznika je realistična, vključno s čevlji, čelado, rokavicami in vsem drugim priborom. Figura voznika je za razliko od drugih, izdelana iz gumiranega plastike z notranjo penasto vložko. Ta sestava zagotavlja visoko odpornost voznika, ki je ne le trden, ampak tudi dovolj prožen ob udarcu.
PNEVMATIKE PRO-LINE RACING OE
Model Promoto-SM je opremljen z novimi cestnimi pnevmatikami Pro-Line Racing OE (Original Equipment) Supermoto. Poleg tega, da dopolnjujejo videz motocikla, so pnevmatike Supermoto zasnovane posebej za zahteve po visoki cestni oprijemljivosti v slogu supermoto in dolgo življenjsko dobo.
STOJAN ZA RAZSTAVO IN ZAGON
Vključen stojan za vzdrževanje in razstavo je po vzoru pravega stojala dopolnjen z ustrezno grafiko. V paketu je tudi zagon stojala, ki drži celoten motocikel v pokončnem položaju na štartu, v slogu štartnih boksov. Po vrtenju vztrajnika, lahko odidete na progo.
REPLIKA KOLIES
Realistična kolesa z diski s pravimi žarki so še en prvenec za model Promoto. Konstruktori Losi so ustvarili neverjetno realistična žarčna kolesa z potrebno odpornostjo, kot nihče prej.
KAPOTAZA Z GRAFIKO
Noben supermoto stroj ne bi izgledal dobro brez ustrezne grafike. Promoto-SM ima vse dele – sprednji blatnik, registracijsko oznako, ščitnike vilice, sprednji in zadnji stranski panel ter zadnji blatnik – vse je pobarvano v uradno licencirani vinilni grafiki.
REALISTIČNI DETAJLI
Model je podrobno obdelan do zadnjih delov, kot so zavorna in sklopčna ročica, kabli, zavore, izpušni sistem, barvna kapotaza, sedež, maketna kolesa, zavora na sprednjem kolesu in številni drugi, kar vas bo zagotovo očaralo. Promoto-SM prav tako vključuje ščitnike rok, ki se uporabljajo na supermoto motociklih polne velikosti, da zaščitijo zavorne in sklopčne ročice pri padcu.
ZADNJI BLATNIK
Običajen, trdno pritrjen zadnji blatnik ne bi dolgo zdržal na modelu, zato ima Promoto-SM zadnji blatnik zložljiv z elastomernim vzmetenjem. Zato se lahko pri vožnji po zadnjem kolesu odkloni in motocikel se opre o trpežni najlonski zadnji odbijač pod njim.
KONSTRUKCIJA SPREDNJE VIDLICE
Sprednja vilica je pri običajni vožnji trda, vendar se v primeru udarca stisne tako, da varno absorbira energijo. To ščiti komponente sprednje vilice in druge komponente pred upogibanjem in poškodbami.
KLIZNE PLOŠČE IN ZRAČNI OTVORI
Kompozitne klizne plošče obdajajo sprednji in spodnji del podvozja Promoto-SM. Ponujajo zaščito pri udarcih, s čimer pomagajo zaščititi elektroniko nameščeno znotraj. Ventilacijski odprtini na vsaki strani kolesa sta zaprti, vendar ju je mogoče odpreti, da se zagotovi pretok hladilnega zraka, ko je temperatura zraka previsoka.
PODVOZEK IZ ALUMINIJASTIH PLOŠČ
Dvojne aluminijaste plošče osnovne konstrukcije šasije ščitijo vso elektroniko in dajejo motorju Promoto-SM realističen ozek videz. Prav tako zagotavljajo okvirju potrebno togost in odpornost.
SPREDNJA VIDLICE
Sprednja vilica Promoto-SM ima nov sodoben dizajn z notranjo vzmetjo in amortizerjem. Cevi sprednje vilice so zasnovane tako, da delujejo podobno kot običajni RC amortizerji, lahko jih nastavimo z menjavo viskoznosti olja. S pomočjo proti sebi navitih vzmeti je mogoče distančne podložke uporabiti tudi za nastavitev svetle višine. In kar je morda najpomembnejše, izgledajo neverjetno – prav tako kot pravi!
ZADNJE VZMETENJE
Podobno kot veliki motocikli, ima Promoto-SM zadnje vzmetenje z naraščajočo stopnjo togosti. Vzmetenje je mehko okoli maksimalne svetle višine za gladko upravljanje in odlično oprijemljivost. Pruženje je pri večjih udarcih vedno bolj togo, da zadnje kolo ne gre do konca. V kombinaciji z oljem napolnjenim v amortizerjih, je RC motocikel pripravljen na vožnjo.
MOČAN IZMENIČNI POGON
Promoto-SM je opremljen z visoko zmogljivim pogonskim sistemom s 4-polnim izmeničnim motorjem 3652 3800 kv z 85 A regulatorjem. To zagotavlja visok navor, brutalno pospeševanje in hitrost do 65 km/h.
PRAVILEN KOT GLAVE
Po mesecih testiranja je razvojna ekipa izdelka Promoto našla najboljšo nastavitev kota glave 62,4°, za najboljše ravnotežje vožnje.
DIRKAŠKA KLIZNA SPOJKA
Glede na to, da motor ima zelo visoko moč, je uporabljena dvokolesna klizna spojka, uporabljena pri dirkalnih avtomobilih. Spojka ščiti pogonski sklop, vendar hkrati ne omejuje zmogljivosti motocikla.
FUNKCIONALNA SPREDNJA ZAVORA
Motor obvladuje zadnje zaviranje preko pogonskega sklopa, vendar kot pri motociklih 1:1, se večinoma zavira s sprednjo zavoro. Za upočasnitev Promoto-SM je uporabljena sprednja zavora z jeklenim diskom in zavorne ploščice, ki jih upravlja čeljust preko serva s pomočjo bowdena. To skrajša zavorno pot motocikla na polovico.
REALISTIČNI VERIGASTI POGON
Jekleni člani in 70 valjčnih čepov se ovijajo okoli 10-zobatega jeklenega pogonskega verižnega kolesa in 36-zobatega aluminijastega verižnega kolesa zadnjega kolesa. Ne glede na pogoje, bo verižni pogon učinkovito in zanesljivo poganjal zadnjo pnevmatiko.
PRIPRAVLJEN NA VOŽNJO
Losi Promoto-SM se dobavlja popolnoma sestavljen, vključno z oddajnikom Spektrum Smart in že nameščeno vgrajeno elektroniko. Tudi AA baterije oddajnika so del dobave! Preprosto dodajte 2S LiPol baterijo s konektorjem IC5 in združljivo polnilnico in lahko odidete. Opomba: Adapterji IC3/IC5 se ne prilegajo v prostor v Promoto-MX. Zahteva se LiPol baterija s konektorjem IC5 ali EC5.
Lastnosti
- Najboljši videz in najzmogljivejši supermoto RC motocikel
- Uradno licencirana grafika FXR
- Izboljšana pozicija podpornih palic s kolesi
- Nov sprednji zavorni čeljust in bat
- Pnevmatike SM v slogu Supermoto na manjših kolesih
- Sprednji blatnik in ščitniki rok Supermoto
- Patentirana tehnologija Spektrum MS6X
- Vztrajnik z visokimi obrati, integriran v okvir
- Spremenljiva togost zadnjega vzmetenja
- Močan izmenični pogon da motorju hitrost do 65 km/h
- Vozni režimi Dirt, Street in Wheelie Control
- Protinapadna konstrukcija sprednje vilice
- Realistična figura voznika z avtentično opremo
- Funkcionalna sprednja disk zavora, upravljana s servom
- Verižni pogon z dvokolesno klizno spojko
- Začetni stojan
- Parkirni stojan
* Informacije o specifikaciji vodoodpornosti najdete v navodilih za uporabo. Nasveti in triki za delovanje v mokrem okolju so na voljo v blogu.
Vsebina paketa:
Vsebina paketa je sestavljen RC model motocikla Losi Promoto-SM 1:4 FXR z nameščenimi komponentami: izmenični motor Firma 3652 3800kv, regulator Firma 85A Smart - Promoto, sprejemnik DSMR 6CH - ProMoto, servo volana S620PM ProMoto MG, servo sprednje zavore SX108PM ProMoto Micro MG, enota vztrajnika. Spektrum DX3 DSMR Smart oddajnik ProMoto in 4x AA baterije za oddajnik. Pribor: stojan, zagon stojan, 2x žebelj za pritrditev stojala, 2x ploski ključ 6/9 mm, ključ ročice, distančniki napenjanja verige, olje za verigo. Navodila CZ, vodnik za hitro zagon in priročnik EN, DE, FR, IT.
Priporočamo dokupiti:
V paketu je popoln motocikel z oddajnikom. Ni vključena pogonska baterija LiPol 2S 5000mAh s konektorjem IC5 ali EC5 in ustrezen polnilnik.
Priporočeni akumulatorji
Za napajanje RC modela priporočamo pogonski LiPol akumulator z 2 celicami (7.4V).
- Za ekonomično delovanje LiPo akumulator Spektrum Smart LiPo 7.4V 5000mAh 30C HC IC5 s konektorjem IC5 in tehnologijo Smart.
- Za bolj agresivno vožnjo Spektrum Smart LiPo 7.4V 5000mAh 50C HC IC5 s konektorjem IC5 in tehnologijo Smart.
Akumulatorji Spektrum s tehnologijo Smart trenutno predstavljajo najmodernejši in najvarnejši način vzdrževanja in polnjenja akumulatorjev. Prednosti tehnologije Spektrum Smart najdete tukaj.
Priporočeni polnilniki za konvencionalne in Smart akumulatorje
Če se odločite za uporabo modernih Smart LiPo akumulatorjev, potem priporočamo te polnilnike:
- Omrežni polnilnik Spektrum S1100AC z enim izhodom 1x 100W.
- Omrežni polnilnik Spektrum S1400 z enim izhodom 1x 400W.
- Omrežni polnilnik Spektrum S2200 z dvema izhodoma 2x 200W.
Pribor za običajno delovanje
Za običajno delovanje RC modelov potrebujete lepilo za pnevmatike, lepilo za vijake, komplet orodja in silikonsko olje za amortizerje. Iz našega asortimana priporočamo cenovno dostopen komplet orodja za RC avtomobile.
Lepilo za pnevmatike se uporablja za lepljenje pnevmatik na platišča. Vedno je potrebno, da je pnevmatika po celotnem obodu trdno prilepljena na platišče kolesa! Če pnevmatika ne bo prilepljena po celotnem obodu, lahko pride do njenega raztrganja. Lepilo za pnevmatike ima posebno sestavo, ki je sposobna lepiti materiale, kot so guma ali najlon, in hkrati po strjevanju ostane prožno. Iz naše ponudbe priporočamo lepilo Robitronic Tire Glue - glejte priporočeni pribor.
Občasno je potrebno dopolniti silikonsko olje v amortizerjih modela in menjati olje v diferencialih. Pri običajnem delovanju pride le do majhnih uhajanj silikonskega olja po batnicah amortizerja. V primeru, da je površina batnic amortizerjev ali stanje tesnila v slabem stanju, lahko uhajanje olja postane veliko. Za te primere so na voljo popravni kompleti ali posamezni deli. Iz naše ponudbe silikonskih olj priporočamo silikonska olja TLR (Team Losi Racing), glejte priporočeni pribor.
Za običajno vzdrževanje je potrebno lepilo za vijake. Vijaki, vrezani v kovinski material (npr. vijaki v motorju, nastavitveni vijak v pastorku) morajo biti zaščiteni pred odvijanjem s tem lepilom.
Zaščitni ovitki za akumulatorje
Zaščitni ovitki so namenjeni omejevanju tveganja, povezanega s prevozom in polnjenjem akumulatorjev. LiPo akumulatorji lahko, ob ohranjanju majhnih dimenzij in nizke teže, zagotavljajo visoke praznilne tokove in imajo veliko kapaciteto za dolgo vožnjo. Po drugi strani pa je LiPo akumulator nagnjen predvsem k mehanskim poškodbam.

Prijavite se na glasilo