Classic Kit letalo A09191 - Avro Anson Mk.I (1:48)

Blagovna znamka Airfix
Koda izdelka 30-A09191
54,45 € z DDV 64,75 €
3 - 7 dni
  • Dostava po kurirju najkasneje do: 24.5.2024
  • Dostava: 5,89 €
points Z nakupom dobite
54 točk
Opis izdelka

Classic Kit letalo A09191 - Avro Anson Mk.I (1:48)

Model letala za lepljenje. Velikost: 1:48; 26,9 cm. Paket vsebuje: 175 kosov za lepljenje.
Informacije o originalu in modelu:
Anson, ki je bilo najbolj razširjeno letalo podjetja Avro, je bilo eno najpomembnejših britanskih letal v vojnih letih in je bilo uporabljeno za usposabljanje na tisoče posadk, preden so se pridružile operativnim eskadriljam na prvi liniji. To je bilo tudi prvo letalo RAF z izvlečnim podvozjem.

Čeprav Avro Anson na splošno ne velja za eno najbolj modnih britanskih letal, ki so služila v drugi svetovni vojni, je bilo kljub temu eno najpomembnejših ne le v obdobju med vojnama, temveč tudi med samo drugo svetovno vojno in si zasluži več priznanja. kot običajno prejema. Avro 652, katerega razvoj se je začel leta 1933 z idejo o izdelavi sodobnega hitrega čarterskega letala na dolge razdalje za prevoz pošte, je bil še v razvoju, ko je britansko letalsko ministrstvo izdalo zahtevo za dvomotorno izvidniško večnamensko letalo. letalo, ki lahko opravlja različne naloge tako za Kraljeve letalske sile kot tudi za Kraljevo mornarico.

Ekipa Avro je verjela, da bi bilo njihovo prihajajoče letalo idealno za to vlogo, in ga je pozneje vključila v uradni program ocenjevanja v primerjavi s konkurenčnim de Havilland DH89M, vojaško različico dvokrilca Dragon Rapide. Komisija je ocenila, da ima kandidat Avro večji doseg in vzdržljivost, in čeprav je bilo več področij, ki so zahtevala nekaj sprememb v konstrukciji, je bilo oddano prvo naročilo za 174 letal v vojaški različici. Avro 652 so poimenovali anson po britanskem admiralu iz 18. stoletja, kar letalskemu ministrstvu ni bilo prav nič všeč, a glede na to, da je bilo letalo namenjeno pomorskemu patruljiranju, je bila ta oznaka na koncu povsem ustrezna.

Avro Anson je postal res pomemben stroj. Ko je marca 1936 začel delovati z 48. eskadriljjo v bazi RAF v Manstonu, je postal prvo enokrilno letalo, ki se je v celoti pridružilo vojaškim eskadriljam, in hkrati prvo letalo RAF z zložljivim podvozjem. V tem času je moderni Anson hitro pritegnil pozornost več drugih držav in da bi Avro izkoristil to zanimanje, je bilo nekaj letal iz obstoječih naročil RAF preusmerjenih, da bi pokrili te zahteve, zaradi polne proizvodnje pa je Avro moral odpreti novo proizvodnjo zmogljivosti v severozahodni Angliji. RAF Anson Mk.I je bil oborožen s fiksno, naprej obrnjeno 7,7-milimetrsko strojnico, ki jo je upravljal pilot, in eno Lewisovo pištolo, nameščeno v ročno upravljani vrtljivi hrbtni kupoli. Lahko bi bil opremljen tudi s skromno bombno obremenitvijo, kar je zahtevalo predvsem protipodmorniško letalo, ki ga je upravljalo obalno poveljstvo, in čeprav ni poročil, da bi Anson kdaj potopil kakršen koli podmorniški škorenj, je njihova prisotnost zadrževala te strašne nemške plenilce pod vodo. .

Med evakuacijo iz Dunkirka so Ansoni, napoteni za pokrivanje operacije, postali tarča napada lovcev Messerschmitt Bf 109, ki so imeli resne težave s počasnimi britanskimi letali. Ansoni so nenehno prestreljevali, dokler niso bili v križišču svojih sprednjih topov in dve letali Luftwaffeja sta bili presenetljivo sestreljeni, tretje je bilo prav tako močno poškodovano, medtem ko so vsi Ansoni ušli iz spopada nepoškodovani. Čeprav je RAF vstopil v drugo svetovno vojno s 26 eskadriljami, opremljenimi s temi letali, so bili Ansoni v bistvu zastareli kot bojni stroji, zlasti tisti, ki so bili dodeljeni poveljstvu bombnikov, so bili hitro preusmerjeni na sekundarne vloge za usposabljanje, za kar pa je "Faithful Annie" ona vrgla zelo dobro. Kot del programa Empire Air Training Scheme se je po njeni zaslugi več tisoč letalskih posadk usposobilo v Veliki Britaniji in v tujini za službo v poveljstvu bombnikov, vključno s tistimi, ki naj bi nato služili na Avro Lancasterjih, ogromnih bombnikih, ki so bili izdelani v nekaterih iste tovarne, v katerih so nekoč gradili Ansons.

Na koncu je bilo proizvedenih skoraj 11.000 Ansonov, zadnji primerek pa je bil leta 1968 umaknjen iz službe RAF, kjer je do takrat deloval kot postajno komunikacijsko letalo.

Priporočene barve (Humbrol):
-

Podrobnosti modela:
Merilo: 1:48
Število delov: 175
Dolžina: 269 mm
Širina: 359 mm
Višina: 83 mm
Težavnost: 3
Točke Ure letenja: 3

Priporočljivo za otroke od 8. leta dalje.

Opozorilo: nevarnost zadušitve! Izdelek vsebuje majhne dele. NI PRIMERNO ZA OTROKE MANJŠE od 3 LET!

Ocene

Splača se igrati in kupovati z nami

V povprečju vam bomo blago lahko dostavili v 72 urah
V povprečju vam bomo blago lahko dostavili v 72 urah
Za vas imamo na zalogi več kot 200.000 izdelkov
Za vas imamo na zalogi več kot 200.000 izdelkov
 Sistem zvestobe, ki vas bo nagradil z vsakim nakupom
Sistem zvestobe, ki vas bo nagradil z vsakim nakupom