Reklamacijski postopek

Reklamacije/Reklamacijski postopek

V primeru, da je bila na blagu ugotovljena napaka, prosimo, da upoštevate spodaj navedene točke.

  • Če želi potrošnik reklamirati blago, priporočamo, da kontaktira prodajalca na e-poštni naslov info@rajzaigrace.si, (v zadevo sporočila vpišite REKLAMACIJA). V sporočilu je kupec dolžan navesti oznako reklamiranega blaga, opisati razlog reklamacije in priložiti kopijo računa ali dokazilo o plačilu za reklamirano blago.
  • Reklamirano blago lahko potrošnik dostavi na sedež (Raj Home s.r.o. - Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec) prodajalca bodisi osebno, priporočeno pošto ali kurirsko podjetje.
  • Paketi morajo biti ustrezno zapakirani in morajo vsebovati: reklamirano blago, vključno s pripomočki, dokazilo o nakupu (račun ali blok iz fiskalne blagajne), opis napake in kontaktne podatke kupca - naslov za vračilo, telefonsko številko, e-poštni naslov in IBAN v primeru obravnave reklamacije z dobropisom.
  • Reklamirano blago mora biti dostavljeno očiščeno umazanije!
  • Stroške prevoza reklamiranega blaga od kupca do prodajalca nosi kupec.
  • Stroške vračila po obravnavi upravičene reklamacije nosi prodajalec.
  • Prodajalec mora obravnavati reklamacijo (pozitivno ali negativno) najkasneje v roku, ki ga določa zakon, ki je 30 dni. Pri prekoračitvi tega roka ima kupec pravico do vračila kupnine.
  • Prodajalec ocenjuje reklamacijo na podlagi navodil, ki jih določi proizvajalec blaga.
  • Prodajalec lahko pošlje blago na oceno proizvajalcu ali na strokovno oceno.
  • V primeru priznanja reklamacije prodajalec dostavi novo ali popravljeno blago kupcu in kupec ne nosi stroškov dostave.
  • Reklamirano blago ne pošiljajte po povzetju, NE BO PREJETO.