Reklamacijski postopek
Reklamacije/Reklamacijski postopek
V primeru, da je bila na blagu ugotovljena napaka, prosimo, da upoštevate spodaj navedene točke.
- Če želi potrošnik reklamirati blago, priporočamo, da kontaktira prodajalca na e-poštni naslov info@rajzaigrace.si, (v zadevo sporočila vpišite REKLAMACIJA). V sporočilu je kupec dolžan navesti oznako reklamiranega blaga, opisati razlog reklamacije in priložiti kopijo računa ali dokazilo o plačilu za reklamirano blago.
- Reklamirano blago lahko potrošnik dostavi na sedež (Raj Home s.r.o. - Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec) prodajalca bodisi osebno, priporočeno pošto ali kurirsko podjetje.
- Paketi morajo biti ustrezno zapakirani in morajo vsebovati: reklamirano blago, vključno s pripomočki, dokazilo o nakupu (račun ali blok iz fiskalne blagajne), opis napake in kontaktne podatke kupca - naslov za vračilo, telefonsko številko, e-poštni naslov in IBAN v primeru obravnave reklamacije z dobropisom.
- Reklamirano blago mora biti dostavljeno očiščeno umazanije!
- Stroške prevoza reklamiranega blaga od kupca do prodajalca nosi kupec.
- Stroške vračila po obravnavi upravičene reklamacije nosi prodajalec.
- Prodajalec mora obravnavati reklamacijo (pozitivno ali negativno) najkasneje v roku, ki ga določa zakon, ki je 30 dni. Pri prekoračitvi tega roka ima kupec pravico do vračila kupnine.
- Prodajalec ocenjuje reklamacijo na podlagi navodil, ki jih določi proizvajalec blaga.
- Prodajalec lahko pošlje blago na oceno proizvajalcu ali na strokovno oceno.
- V primeru priznanja reklamacije prodajalec dostavi novo ali popravljeno blago kupcu in kupec ne nosi stroškov dostave.
- Reklamirano blago ne pošiljajte po povzetju, NE BO PREJETO.