Reklamacijski postopek

Postopek reklamacije

Če je bila v blagu najdena napaka, sledite spodaj navedenih točk.

  • Kupec je dolžan reklamirano blago dostaviti na sedež prodajalca (CASALLIA, s.r.o. - Rajhraciek.sk, Vajnorská 136 /A, 831 04 Bratislava, Slovaška) osebno, s priporočeno pošto ali s kurirsko službo.
  • Paket mora biti pravilno zapakiran in mora vsebovati: reklamirano blago z dodatki, dokazilo o nakupu (račun ali račun s blagajno), opis napake in kontaktne podatke kupca - naslov za vrnitev, telefonsko številko, e-poštni naslov in IBAN bančnega računa v primeru odobritve.
  • Reklamirano blago mora biti dostavljeno brez umazanije!
  • Stroške prevoza reklamiranega blaga od kupca do prodajalca plača kupec.
  • Povratni prevoz po rešitvi upravičene reklamacije plača prodajalec.
  • Prodajalec mora reklamacijo (pozitivno ali negativno) obravnavati najpozneje v zakonskem roku 30 dni. Če je to obdobje prekoračeno, je kupec upravičen do povračila zneska nakupa.
  • Prodajalec reklamacijo oceni na podlagi navodil proizvajalca blaga.
  • Prodajalec lahko blago pošlje v oceno proizvajalcu ali v strokovno oceno.
  • V primeru priznanja reklamacije bo prodajalec kupcu dostavil novo ali popravljeno blago in kupec ne bo plačal stroškov pošiljanja.
  • Reklamiranega blaga ne pošiljajte po povzetju, NE BO PREVZEMAN.